Procedura zwrotu towaru w 5 krokach

  1. Zapoznaj się z zasadami zwrotu towarów (patrz poniżej).

  2. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu, dostępny pod tym linkiem: Formularz zwrotu. Pamiętaj, że zamieszczone w nim informacje pozwolą nam zidentyfikować Twoje zamówienie i sprawnie obsłużyć zwrot.

  3. Dobrze spakuj towar, który chcesz zwrócić. Ważne, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu. Pamiętaj, że sprzedawca nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia w transporcie. W miarę możliwości zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz zwrotu.

  4. Odeślij przesyłkę na adres sprzedawcy: COFFEECUPS, ul. Belgijska 6, 55-220 Jelcz-Laskowice. Towar odsyłasz do Sprzedawcy na własny koszt i odpowiedzialność. Sugerujemy korzystanie z przesyłek kurierskich.

  5. Oczekuj na zwrot środków. Środki przelewamy w terminie nieprzekraczającym 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki z towarem kwalifikującym się do zwrotu (Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, Dz.U. z 2014 r. poz. 827). Pamiętaj, że Sprzedawca ma obowiązek zwrócić koszt dostarczenia towaru do konsumenta tylko do wysokości wyznaczonej przez najtańszy sposób dostarczenia dostępny w sklepie dla danego towaru.

Zasady zwrotu zakupionych towarów

W związku z odstąpieniem od umowy konsument ma możliwość zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym coffeecups.com.pl w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny, nawet wtedy, gdy towar jest zgodny z zamówieniem. W celu uzyskania możliwości zwrotu towaru wystarczy w ciągu 14 dni od jego otrzymania poinformować sklep coffeecups.com.pl o fakcie odstąpienia od umowy. 14-dniowy okres, w którym konsument może odstąpić od umowy, rozpoczyna się w chwili otrzymania towaru przez kupującego lub osobę przez niego wskazaną. Informację o fakcie odstąpienia od umowy wystarczy wysłać na adres mailowy hello@coffeecups.com.pl.

W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą. Jeśli konsument odstąpił od umowy, powinien w ciągu 14 dni zwrócić towar do sklepu. Sprzedawca ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Ważna informacja dotycząca zwrotów personalizowanych

Prosimy pamiętać, że nie ma możliwości zwrotu towaru, który został spersonalizowany na zamówienie klienta. Personalizacja oznacza, że towar został dostosowany specjalnie dla Ciebie, co wyklucza możliwość jego dalszej odsprzedaży. Dlatego przed dokonaniem zakupu upewnij się, że wszystkie wprowadzone dane są poprawne.

Koszt związany bezpośrednio ze zwrotem towaru, czyli koszt dostarczenia zwracanego towaru do Sprzedawcy, ponosi konsument.

Przed dokonaniem zwrotu można odpakować zamówiony towar i sprawdzić jego cechy użytkowe, należy jednak pamiętać, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Jeśli wartość zwracanego towaru została zmniejszona w wyniku np. zużycia, sprzedawca ma prawo pomniejszyć zwracaną sumę proporcjonalnie do spadku wartości towaru.